V dnešní době si firmy neustále uvědomují, že jsou zákazníci kriticky důležití. Proto je nutné se jim přizpůsobovat a být na ně pozorný. V této oblasti existuje motto Náš Zákazník Náš Pán, které dokonale vystihuje novodobé podnikání. Každý úspěšný podnik musí mít svého zákazníka středem svých aktivit a plnit mu jeho požadavky co možná nejrychleji, efektivněji a komplexněji – to je cesta k dlouhodobé prosperitě společnosti.
„Zákazník není jen číslo v tabulce, ale živá bytost, která si zaslouží naši pozornost a péči.“ – Jan Novák
90 % zákazníků neodpustí zklamání z produktu nebo služby a jejich vztah k dané značce se oslabí. 59 % zákazníků je ochotno zamhouřit oči před chybou, pokud je …
„Bez spokojeného zákazníka není úspěšný podnik.“ – Marie Kovářová
„Náš zákazník, náš pán”. Tahle slavná věta se dlouho skvěla na zdech obchodů zlínského podnikatele Tomáše Bati. Postupem času se z ní stal (tak trochu prázdný) slogan, na …
„Náš zákazník je největší hodnotou našeho podnikání.“ – Pavel Novotný
„Když má zákazník radost, má i podnikatel radost.“ – Anna Procházková
„Náš zákazník, náš pán”. Tahle slavná věta se dlouho skvěla na zdech obchodů zlínského podnikatele Tomáše Bati. Postupem času se z ní stal (tak trochu prázdný) slogan, na …
„Každý zákazník je pro nás příležitostí ukázat naše kvality.“ – Tomáš Vrána
náš zákazník – náš pán: English translation: The customer is always right: Entered by: lingua chick
„Zákazník je naše zrcadlo, které nám ukazuje naše nedostatky i úspěchy.“ – Petr Novák
Náš zákazník, náš pán. 2 minúty čítania. 14.5.2011. Úspešní podnikatelia si uvedomujú, že zákazník je pánom a vždy má možnosť výberu. Preto svoju pozornosť …
„Náš zákazník není jenom zdrojem příjmů, ale partnerem, se kterým spolupracujeme na našem úspěchu.“ – Jana Nováková
Náš zákazník, náš pán. Celé naše úsilí směřuje k tomu, abychom splnili i nevyslovená přání zákazníků v míře co největší. Požadavky zákazníka ctíme. Cokoli vyrobíme, musí …
„Když se zákazník nevrací, ztrácíme nejen jeho, ale i jeho přátele.“ – Martin Kovář
Pravidlo: Náš zákazník náš pán. Berte službu pouze od lidí, kteří za to stojí a pak ti, kteří přišli jen rychle a bezohledně vydělávat peníze, zase rychle skončí. Pokud se budete …
„Zákazník, který má pocit, že mu rozumíme, je zákazníkem na celý život.“ – Veronika Svobodová
About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features NFL Sunday Ticket Press Copyright …
„Náš zákazník je král, který si zaslouží nejlepší služby.“ – Michal Novotný
„Zákazník, který se cítí dobře, je ochoten platit vyšší cenu.“ – Lenka Procházková
„Zákazník, který se cítí ignorován, se stane zákazníkem našeho konkurenta.“ – Jan Vrána
„Náš zákazník je náš nejlepší marketingový nástroj.“ – Petra Nováková
„Když zákazník řekne, že je spokojený, je to pro nás nejlepší odměna.“ – Jiří Kovář
„Bez zákazníka nemáme důvod být na trhu.“ – Eva Procházková
„Zákazník, který se cítí vítán, se stává naším pravidelným zákazníkem.“ – Marek Vrána
„Náš zákazník je nejlepším zdrojem informací o našem podnikání.“ – Lucie Nováková
„Každý zákazník si zaslouží naši pozornost a respekt.“ – Jan Kovář
„Zákazník, který od nás odchází spokojený, se stane naším nejlepším propagátorem.“ – Kateřina Procházková
„Náš zákazník je náš pán, který rozhoduje o našem úspěchu.“ – Adam Vrána
Děkujeme vám za přečtení našeho příspěvku „Náš Zákazník Náš Pán“. Věříme, že jsme vás přesvědčili o tom, že pro nás jsou naši zákazníci na prvním místě. Naše firma se snaží neustále zlepšovat kvalitu našich služeb, aby vaše potřeby byly vždy splněny našimi profesionálními a vstřícnými zaměstnanci. Pokud máte zájem o další informace, neváhejte nás kontaktovat. Opět děkujeme za vaši pozornost a těšíme se na vaši budoucí spolupráci.